Regionalny Punkt Kontaktowy Programu w Olsztynie zaprasza do wzięcia udziału w webinariach informacyjnych dotyczących zasad II naboru wniosków Programu Interreg Litwa-Polska 2021-2027:

  1. Webinarium w języku angielskim „Joint Electronic Monitoring System (JEMS) dla nowych użytkowników” – 24 stycznia 2024 r., godz. 13:00.
  2. Webinarium w języku angielskim dla interesariuszy II naboru wniosków Programu Interreg Litwa-Polska 2021-2027 – 30 stycznia 2024 r. (dokładna godzina spotkania zostanie udostępniona na oficjalnej stronie programu w późniejszym terminie).
  3. Sesja pytań i odpowiedzi w języku polskim ,,Priorytety, wskaźniki, kwalifikowalność kosztów” –  6 lutego 2024 r., godz. 13:00.
  4.  Sesja pytań i odpowiedzi w języku angielskim ,,System JEMS, wypełnianie wniosku aplikacyjnego” – 20 lutego 2024 r., godz. 09:00.

Rejestracja na webinar dotyczący systemu JEMS dostępna jest pod tym linkiem. Z kolei rejestracja na pozostałe wydarzenia rozpocznie się w ciągu najbliższych dni – szczegółowe informacje na ten temat pojawią się na stronie programu www.lietuva-polska.eu.

Możliwy jest również udział w indywidualnych konsultacjach projektowych online organizowanych przez Wspólny Sekretariat Techniczny Programu w każdy wtorek i czwartek do dnia 27 lutego 2024 r., czyli daty zamknięcia naboru – link do rejestracji na konsultacje.

Instytucje zainteresowane aplikowaniem o środki z programu Interreg Litwa-Polska mogą wziąć udział w indywidualnych konsultacjach w Regionalnym Punkcie Kontaktowym Programu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Kontakt: email:  k.ostrowski@warmia.mazury.plg.gieda@warmia.mazury.pl,  tel. 89 521 93 23, 89 521 93 24.