Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zaprasza na webinarium dla podmiotów zainteresowanych aplikowaniem w Programie Współpracy Transnarodowej Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 (BSR).
Spotkanie odbędzie się 12 stycznia 2023 r. w godz. 10.00-13.00 on-line na platformie Zoom. W trakcie webinarium zostaną przedstawione szczegóły dotyczące aplikowania w trwającym drugim naborze wniosków.
O dofinansowanie mogą się ubiegać m.in.: administracja rządowa, samorządy regionalne i lokalne, instytucje publiczne i uczelnie wyższe, instytucje otoczenia biznesu, organizacje pozarządowe, podmioty prywatne. Spotkanie będzie okazją, aby zapoznać się z warunkami naboru, zasadami przygotowywania wniosków i realizacji projektów.
Nabór projektów głównych w Interreg BSR 2021-2027 trwa do 14 marca 2023 r. (do 14 lutego 2023 roku należy złożyć opis koncepcji projektu głównego – jest to pierwszy, obligatoryjny etap aplikowania).
Program spotkania dostępny jest tutaj.
Rejestracja na spotkanie jest możliwa do 10 stycznia 2023 roku tutaj.
Zachęcamy do zapoznania się z ogłoszeniem o naborze projektów głównych (PDF) (polskie tłumaczenie należy traktować jedynie jako pomocnicze).
Zapraszamy również na webinarium Wspólnego Sekretariatu poświęcone projektom głównym. Spotkanie odbędzie się online 10 stycznia 2023 roku w języku angielskim. Program i rejestracja.
Zachęcamy również do konsultacji pomysłów projektowych z Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Interreg działającym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie tel. 89 521 93 24, e-mail: ewt@warmia.mazury.pl