Samorząd województwa rozpoczął kreatywną kampanię outdoorową ukazującą przyrodnicze i inwestycyjne walory regionu. Bilbordy stworzone niczym gigantyczne puzzle z hasłem: „Tutaj kreacja to rekreacja” pojawiły się w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie oraz w Łodzi. Celem działań jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców na dużą atrakcyjność regionu dla biznesu – nie tylko w wymiarze zaawansowanych rozwiązań, ale także warunków środowiskowych. A jak pokazują badania, 40 proc. Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do natury,[i] zaś co druga osoba urodzona po 1995 roku skarży się na brak zieleni w miejscu, w którym pracuje.[ii]

To właśnie niezwykłe walory przyrodnicze umożliwiające wykorzystanie natury do większego skupienia i kreatywności, nowoczesna infrastruktura badawczo-rozwojowa, inteligentne rozwiązania technologiczne i ekologiczne, a także ludzie oraz niepowtarzalna atmosfera stanowią główne wyróżniki województwa, na które zwracają uwagę twórcy kampanii. Dzięki wielu atutom północno-wschodni region Polski to znakomite miejsce do życia, pracy i inwestycji. 

Kampania będzie realizowana w 2022 oraz 2023 roku w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2020+“ dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Kampania reklamowa to kolejne działanie samorządu województwa nawiązujące do hasła, które towarzyszy regionowi już od 2014 roku – „Zdrowe życie, czysty zysk”, mającego podkreślić przyrodniczo-gospodarczą atrakcyjność Warmii i Mazur.

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia spotu: https://www.youtube.com/watch?v=YQ364wiQTd4


[i] Jakie widoki Polacy noszą w sercach? Raport o tym, co zawdzięczamy wzrokowi | wOkularach.pl

[ii] Polacy oczekują proekologicznego podejścia od firm – RAPORT CSR